Дистанційне навчання

для 7 класу

Вивчити напам’ять вірш за вибором ( Р.Бернс «Любов», Г.Гейне «Коли настав чудовий май…», К.Симонов «Жди меня»)
Проаналізувати вивчений вірш за запропонованою схемою:
Аналіз ліричного твору
1.Назва твору.
2.Історія написання ( якщо відома).
3. Настрій, яким пройнята поезія (веселий, сумний, спокійний, бадьорий, оптимістичний).
4. Тема (мотив), ідея.
5. Жанри лірики (вірш, поезія, пісня, балада).
6. Поетичні образи та картини.
7. Тропи (епітети, порівняння, метафора, гіпербола)

для 8 класу

Опрацювати матеріал підручника ( с.163-176).
Читати уривки з роману М.Сервантеса «Дон Кіхот».
Виконати завдання на с.176 підручника ( з 1 по 8 ( усно)).
Підготуйте повідомлення про втілення образів роману М.Сервантеса в різних видах мистецтва: кіно, музиці, образотворчому мистецтві, скульптурі.
для 10 класу
Підготуватися до контрольного твору за романом Ф.Достоєвського «Злочин і кара» ( письмово скласти цитатну характеристику головних героїв роману).

для 11 класу
Підготуватися до контрольного твору за творами «срібної доби» російської поезії.

Напам’ять : вірші А.Ахматової, В.Маяковського, Б.Пастернака ( по одному віршу кожного автора за вашим вибором).
Читати драму Б.Брехта «Матінка Кураж та її діти».

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

VII тиждень: завдання для 10-А класу під час карантину з 27.04 до 04.05 2020 р.

10 тиждень: завдання з російської мови для 8-Б класу 22.05.2020 р.

10 тиждень: завдання для 8-В класу під час карантину з 18.05 до 22.05 2020 р.