VII тиждень: завдання для 8-Б класу під час карантину з 29.04 до 06.05 2020 р.

Шановні ліцеїсти! Запропоновані завдання ви повинні виконати з 29.04 до 06.05 !

Тема нашого уроку: "Річард Бах. "Чайка Джонатан Лівінгстон"

1. Познайомтесь з письменником Р. Бахом, переглянувши запропоновану вам презентацію за посиланням : https://drive.google.com/open?id=1jPmp7x9G3lO3MyTzubg7K-gG-kp79EGt

2. Подивіться буктрейлер до повісті Р. Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=nU-yLrKJlIM

3. Ви можете подивитись фільм "Чайка Джонатан Лівінгстон" (1973 р.)

4. Прочитайте повість Р. Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" в скороченому варіанті за підручником( с.233 - 248).

На допомогу ліцеїстам !


Словникова робота: метафора, алегорія, повість-притча (ВИВЧИТИ)
· Метафора –перенесення властивостей одних предметів на інші за принципом подібності або схожості ознак.
· Алегорія -– іносказання, що грунтується на внутрішньому порівнянні певного явища з іншим, при якому конкретний образ є формою розкриття якогось уявлення, судження чи поняття.
· Повість-притча – епічний твір з моральною повчальною ідеєю.

Провідні ідеї творів Річарда Баха ( ЗАПИС У ЗОШИТІ )
-        Необхідно визначитися з тим, що любиш робити понад усе на світі.
-        Робити ту справу, яка подобається, незважаючи на будь-які перепони.

-        Дарувати іншим те, чому навчився, але тільки тим, хто розуміє цінність такого дару і хоче його мати.
Історія створення філософської повісті-притчі «Чайка Джонатан Лівінгстон» ( ПРОЧИТАТИ І ЗАПАМ'ЯТАТИ)
Повість «Чайка Джонатан Лівінгстон», написана у 1970 році, - одна з головних книг XX ст. Це стисла і мудра притча про велику мрію, яка живе в душі кожної людини, - мрію про політ, про покликання, мрію про безмежну досконалість.
Ідея написання книги виникла в автора 1959 року і була реалізована через вісім років. Письменник вважав, що він не автор твору, а лише медіум. Одного разу, прогулюючись туманним берегом каналу Белмонт Шор (штат Каліфорнія), почув Голос, який вимовив загадкові слова: «Чайка Джонатан Лівінгстон». Підкоряючись Голосу, він сів за письмовий стіл і записав марево, що пройшло перед його очима, як кінофільм. Але на цьому історія майже скінчилась. Скільки письменник не намагався власноручно продовжити повість, йому це не вдавалось, аж поки через 8 років примарилось продовження. Повість не зразу вразила видавців і читачів, спроби видати її окремою книжкою закінчилися невдало. Лише після того, як книгу було ілюстровано чудовими фотографіями фотографа-анімаліста Расела Масона, вона стала успішною. 


5. Збираємо інформацію, факти.

-        Факти про вчинки та спосіб життя Джонатана Лівінгстона ( можна оформити як ментальну карту)  (правила складання ментальної карти можна побачити в завданнях за минулий тиждень).

6. Дайте відповіді на питання (УСНО):
 -        З якими перешкодами зіштовхнувся Джонатан?
 -        Як вони впливають на героя?
Чи було щось помилкове у діях, вчинках Чайки?  
-        Чому у ІІІ частині Джонатан повернувся на землю? Чи було це рішення ризиковим?
-        Які переваги відкрилися для Джонатана після зречення його Зграєю?
-       Чи можна стверджувати, що Джонатан Лівінгстон дійсно зробив все для досягнення своєї мети?
-          Чому саме такі вчинки Чайки допомогли йому досягти успіху?
-        Чи є підстави стверджувати, що все життя Джонатана Лівінгстона – невпинна робота над собою та боротьба із законами суспільства?
-        Хто ж, на вашу думку, Джонатан: звичайна чайка чи божество?
«Справжньому Джонатану – чайці, що живе в кожному з нас». Такою присвятою починається твір Річарда Баха.
Чи погоджуєтеся ви з тим, що у кожному з нас живе чайка Джонатан?
Що потрібно для того, щоб відчути в собі чайку Джонатан Лівінгстон?
Чи важливо це для вас?
7. Написати власне висловлення на тему: «Якщо я стану Джонатаном, чому я навчу інших?».



УВАГА! Шановні ліцеїсти, відскануйте виконане завдання та відправте на електронну пошту за адресою: hinockayaelena@gmail.com


НЕ ЗАБУДЬТЕ ВКАЗАТИ ПРІЗВИЩЕ ТА КЛАС! 

ПРОХАННЯ! Вказуйте номер роботи!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

VII тиждень: завдання для 10-А класу під час карантину з 27.04 до 04.05 2020 р.

10 тиждень: завдання з російської мови для 8-Б класу 22.05.2020 р.

10 тиждень: завдання для 8-В класу під час карантину з 18.05 до 22.05 2020 р.